اخبار
1399/9/23 یکشنبه نحوه برگزاری امتحانات دروس عمومی نیمسال اول 400-1399 قابل توجه دانشجویان گرامی
با عنایت به برگزاری متمرکز آزمون دروس عمومی در نیمسال 400-1399 نکات ضروری این آزمون به شرح ذیل اعلام می گردد.
1-    آزمون دروس عمومی بصورت برخط و با استفاده از اپلیکیشن   Moodle  و بصورت تستی برگزار خواهد شد.
2-    زمان پاسخگویی به آزمون دروس عمومی نیم ساعت بوده و سوالات بصورت تکی برای دانشجویان قابل نمایش می باشد به گونه ای که دانشجو امکان مرور سوالات قبل و بعد را خواهد داشت.
3-    بازه زمانی ورود دانشجو در آزمون ها 45 دقیقه می باشد.
4-    نام کاربری در آزمون شماره دانشجویی  و کلمه عبور نیز  کدملی (به همراه صفر ابتدای کدملی) ثبت شده در سامانه گلستان می باشد.لازم بذکر است نام کاربری و کلمه عبور دانشجویان اتباع و دانشجویانی که کدملی خود را در سامانه گلستان به روز رسانی نکرده اند شماره دانشجویی .
5-    آدرس ورود به سامانه آزمون:
دانشجویان داخل کشور که از وب استفاده می نمایند    http://sanjesh.pnu.ac.ir
دانشجویانی که از اپلیکیشن استفاده می نمایند    http://sanjeshsw.pnu.ac.ir 

6-    راهنمای آزمون ، تلفن ستاد پشتیبانی مراکز و استانها ، فایل تاریخ و ساعت آزمون دروس عمومی بر اساس استان ها و دریافت نرم افزارهای اپلیکیش موبایل و یا ویندوز در پورتال مرکز سنجش و آزمون به آدرس  sanjesh.pnu.ac.ir  قابل دریافت می باشد.
7-    دانشجو به محض واد نمودن نام کاربری و کلمه عبور خود می توانند در صفحه آزمونی خود دروس عمومی اخذ شده را مشاهده نموده و از تاریخ و ساعت آن مطلع گردند.
8-    دانشجو باید قبل از اتصال به سامانه آزمون از خاموش بودن فیلتر شکن خود اطمینان حاصل نمایند.
9-    دانشجویان می توانند از طریق نصب اپلیکیشن موبایل یا ویندوز در آزمون فوق شرکت نمایند.لینک دریافت نرم افزارهای مورد نیاز در پورتال مرکز سنجش و آزمون قابل دریافت است.
10-    ورود به سامانه آزمون از طریق آخرین نسخه مرورگرهای زیر قابل دسترسی می باشد.
Mozila firefox   - Google chrome – Microsoft Edge – Microsoft internet Explorer  - Safari – Opera
11-    با توجه به اینکه آزمونهای دروس عمومی بصورت برخط برگزار می گردد در صورت اعلام هر گونه محدودیت توسط ستاد مقابله با ویروس کرونا و یا هر گونه اعلام تعطیلی، آزمون برگزار خواهد شد و در صورت تغییر ، مراتب برگزاری آزمون از طریق پورتال مرکز سنجش و آزمون و دانشگاه قابل پیگیری است.
12-    جهت اطمینان دانشجویان از نام کاربری و کلمه عبور خود و تاریخ و ساعت دروس عمومی، رزم آزمونی در تاریخ 24/9/99 راس ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.در این رزم آزمون دانشجویان امکان مشاهده نام ، تاریخ و زمان برگزاری آزمون دروس عمومی اخذ شده خود را خواهند داشت.

لیست دروس عمومی                                                   راهنمای استفاده از سامانه مرکز سنجش و آزمون(نسخه تحت وب)


 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر